Продавець Товары для диабета розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3091 відгук
+380 (50) 773-07-72
+380 (73) 773-07-72
+380 (97) 773-07-72
машинистовская, Киев , филиал в Хмельницкой области, Днепре, Одессе, Харькове, Львове, Сумах, Київ, Україна
товары для диабетиков
Кошик

ГАРАНТІЯ І СЕРВІС

Гарантія і сервіс

Гарантія

Все медичне обладнання (глюкометри, тонометри), куплене в інтернет - магазині, сертифіковане в Україні і забезпечуються фірмовою гарантією, строк якої встановлений виробником.

Гарантія не поширюється на змінні витратні матеріали, знос яких залежить від інтенсивності і характеру використання (груші та манжети для тонометрів, трубки, клапани).

 В случае поломки вам необходимо обратиться в сервисный центр (адрес указан на коробке или техническом описании товара). Гарантией бесплатного ремонта товара в течении гарантийного срока является ваш гарантийный талон с моделью и ее серийным номером. Адреса и телефоны сервисных центров указаны в гарантийном талоне.

Согласно Закону «О защите прав потребителей», компания может отказать потребителю в обмене и возврате товаров надлежащего качества, если они относятся к категориям, указанным в действующем Перечне непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату и обмену.

Сервіс

Вся медична техніка, яку ви можете придбати в нашому інтернет магазині, офіційно завезений в Україну і має повну сервісну підтримку виробників.

Тому, якщо ваш тонометр, глюкометр або електронний градусник поламався, або ви підозрюєте, що вони видають невірні результати вимірювань, то ми гарантуємо якісне сервісне обслуговування вашої медтехніки.

К любому прибору мы прилагаем заполненный гарантийный талон, в котором указаны адреса сервисного обслуживания данного производителя медтехники. Вам остается лишь выбрать ближайший к вам адрес и отправить туда аппарат для гарантийного (или постгарантийного) ремонта.

​Гарантийный ремонт и пересылка (в случае, если в вашем населенном пункте нет сервиса данного производителя) производится бесплатно в случае, если причиной поломки был заводской брак.

Якщо причиною поломки була неправильна або неохайна експлуатація приладу (є сліди ударів, попадання рідини або комах і тд), або якщо необхідний ремонт після закінчення гарантійного терміну, то пересилка і ремонт будуть платними.

Для вашої зручності ми склали загальну таблицю сервісних центрів більшості виробників медтехніки

Інтернет магазин бажає всім своїм відвідувачам доброго здоров'я і завжди точною і робочої медтехніки.

Будьте здорові!

Інші статті
  • Проблеми та рішення для сенсорів LinX CGM - Aidex X
    Детальний посібник щодо усунення збоїв підключення, некоректного відображення даних та помилок під час встановлення сенсорів. Представлені рекомендації для застосунків Sugar Joy, Juggluco, Xdrip та інших. Актуально для користувачів пристроїв Libre, Sibionics та аналогічних систем.
  • Відповіді на популярні питання за системою FreeStyle Libre
    Дізнайтеся все про систему моніторингу цукру FreeStyle Libre! Ми підготували відповіді на часті питання: як налаштувати ридер, встановити сенсор, що робити у разі помилок і як використовувати сумісні програми. Отримайте корисні поради для правильної експлуатації пристрою й уникайте поширених проблем. Уважно вибирайте продавців і стежте за сумісністю.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner